Finsktalande Business Support Administrator

Malmö Heltid

Brightby söker just nu efter en finsktalande Business Support administrator till vår kund i Malmö.

Tjänsten är en anställning på heltid där du initialt kommer att anställas som konsult på Brightby där målsättningen är att du efter en tid kommer att gå över i en anställning direkt hos kund.

Arbetsuppgifter
I din roll som Business Support Administrator kommer du vara spindeln i nätet kopplat till kundkontakt, såväl internt som externt, med fokus på det geografiska området Finland och norra Sverige. Dina kollegor i teamet arbetar med liknande arbetsuppgifter som du men mot andra nordiska regioner. Exempel på sysslor kan vara:

  • Administrera avtal och projekt
  • Hantera serviceordrar och skapa fakturaunderlag
  • Orderhantering och säkerställa leveranskvalitet
  • Mail och telefonkontakt med kunder i Finland och norra Sverige
  • Fakturering
  • Supportera säljorganisationen med diverse administration
  • Arkivering

Bakgrund
För att vara rätt kandidat för rollen som Business Support Administrator har du några års arbetslivserfarenhet av rollen som administratör. Då du kommer att arbeta mot den finska marknaden är det ett krav att du pratar och skriver obehindrat på såväl finska som svenska och engelska. Vidare är du en van användare av MS Office.

Som person är du noggrann, strukturerad och pålitlig. Du trivs med att behöva hålla koll på flera områden och uppgifter samtidigt vilket visar på din stresstålighet. I din roll möter du dagligen många olika människor vilket är något som ger dig energi. Du är social och serviceinriktad och har en fallenhet för att se vad som behövs göras och få saker att hända samt att du som person bidrar med en god stämning till kontoret.

Start: Enligt överenskommelse
Omfattning: 100%
Plats: Malmö

Ansökan

Låter detta intressant? Då tjänsten ska tillsättas omgående kommer intervjuer och urval att ske löpande, så skicka gärna in din ansökan redan idag. Observera att vi inte har möjlighet att ta emot ansökningar via mail men har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Maria Pettersson på 0737-482092 eller maria.pettersson@brightby.se

Brightby är ett konsult- och rekryteringsföretag specialiserat inom ekonomi och finans och ingår i samma koncern som konsultföretaget Meritmind. Vi arbetar med spännande bolag, såväl nationella som internationella, med starka varumärken i varierande storlek och omfång. Utöver spännande rekryteringar och konsultuppdrag erbjuder vi våra medarbetare tillsvidareanställning, tjänstepension och friskvårdsbidrag då vi tror på långsiktiga relationer och trygga villkor. Vi hoppas att du har viljan och förmågan att bli en av Sveriges bästa ekonomikonsulter och söker din nästa utmaning hos oss.

 Tänk på detta innan du skickar in din ansökan:

  • Din ansökan ska ej innehålla personuppgifter kring civil status, familjesituation/barn, etnisk bakgrund, politiska åsikter, religiös övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexuell läggning.
  • Se till att namn och kontaktuppgifter finns med i ditt CV.
  • Det endast är möjligt att bifoga ett dokument så lägg gärna CV och eventuellt personligt brev i samma fil.
  • Din ansökan skickas när du valt fil och klickar på öppna.

 

Ansök till denna tjänst

Prenumerera på ekonomijobb

Prenumerera på lediga ekonomitjänster. Du får då informationen direkt i inboxen.

Prenumerera

Skicka in ditt CV till oss!

Med ditt CV hos Brightby blir du sökbar för våra konsultchefer och rekryteringskonsulter.

REGISTRERA CV